Přehled oddělení
Přihlášení
Uživatel:
Heslo:

E-mailový zpravodaj
 
 

Informace o novinkách a akcích na Váš e-mail.

Jak nakupovat

V naše internetovém obchodě vás čeká mnoho výhod

 

 

  • snadný výběr náhradních dílů pomocí filru , kterým si po zadání značky, objemu a modelu motocyklu vyfiltrujete zboží, které se vztahuje přímo k vybranému typu motocyklu a to ať jste majitelé Hondy, Suzuki, Yamahy, Kawasaki, Ducati nebo jakékoliv jiné značky motocyklu

 

  • zboží si můžete vyzvednout a prohlédnout i v našem kameném obchodě

 

  • možnost nákupu v měně EUR

 

 
Výběr zboží
 
 
1.     Pro výběr zboží dle typu motocyklu, použijte filtr „zadejte typ motocyklu“ zobrazený ve střední části
       obchodu, veškeré kategorie Vám budou pak filtrovat zboží přímo na vybraný motocykl.
 
2.     V levé části si vyberte oddělení, které Vás zajímá, např. Akumulátory.
 
3.     Po kliknutí na tuto rubriku se Vám zobrazí nabídka v oddělení (pokud je zboží členěno do podskupin,
       tak si můžete otevřít pododdělení s dalším zboží pro přesnější výběr).
 
4.     Nyní můžete procházet nabídku a budete-li požadovat o některém z produktu více informací, stačí
       kliknout na název zboží, na obrázek nebo na odkaz Více informací. Zde si můžete produkt
       prohlédnout na ilustrační fotografii a přečíst si podrobnější informace.
 
5.     Máte-li speciální dotaz, kliknětě pod zbožím na odkaz Dotaz na prodavače a napište jej pak do formuláře, který se zobrazí. Naši zaměstnanci Vám v co nejkratší době Váš dotaz zodpoví.
 

 
Registrace
 
Doporučujeme Vám k pohodlnému a bezpečnému nákupu registraci.
 
Nakoupit můžete ovšem i bez registrace. Přicházíte tak ale o možnost sledování objednávky, vložení slevového kupónu a možnost nevyplňovat všechny data při další objednávce.
 
Registrace spočívá v zadání Vašeho jména, adresy, přihlašovacího jména a samozřejmě hesla.
 
1.     Pro provedení registrace klikněte na odkaz Registrace vlevo v menu.
 
2.     Objeví se stránka s formulářem, který je třeba vyplnit. Všechny informace se vepisují do příslušných kolonek. Položky označené tímto symbolem "Povinné položky" jsou povinné a tedy nezbytné pro úspěšnou registraci.
 
3.     Po zadání všech potřebných informací, stiskněte tlačítko Odeslat.
 
4.     Zadáte-li nějaké údaje špatně nebo nevyplníte-li povinné položky, zobrazí se formulář znovu a budete požádání o opravu těchto údajů.
 
5.     Pokud je vše v pořádku zobrazí se stránka s informací o úspěšném zaregistrování. Od této chvíle se stáváte registrovaným zákazníkem.
 
6.     Při příští návštěvě již nemusíte nic složitě vyplňovat a stačí pouze zadat v levé horní části Vaše uživatelské jméno a heslo. Tím budete opět přihlášeni.

 
Nákupní košík
 
1.     Pokud jste si vybrali zboží, které chcete koupit, musíte jej nejdříve vložit do virtuálního nákupního košíku. To učiníte kliknutím na odkaz Vložit do košíku u vybraného zboží ve výpisu oddělení, nebo kliknutím na "Vložit do košíku" v detailu zboží. Ihned po vložení zboží do košíku se Vám zobrazí obsah košíku.
 
2.     U každé položky můžete upravit počet kusů.
 
3.      Chcete-li zboží z košíku odstranit, zadejte do políčka počet nulu.
 
4.     Uvedená cena je pouze součet cen všech položek v košíku. Výslednou cenu objednávky včetně poplatku za dopravu uvidíte ještě před závazným odesláním objednávky.
 
5.      Nejste-li dosud přihlášen, učiňte tak. V košíku můžete mít totiž zboží z předchozího nákupu, který jste nedokončili. Toto zboží se Vám v košíku objeví automaticky po přihlášení.
 
6.     Nyní můžete pokračovat ve výběru dalších položek, které chcete nakoupit. Můžete tak učinit kliknutím na "Pokračovat v nákupu". Kdykoliv se můžete do košíku vrátit kliknutím na odkaz nahoře na liště, kde vidíte aktuální cenu obsahu košíku.
 
7.     Pokud máte zboží vybráno, klikněte na "Objednat zboží", kde provedete objednávku.

 
Objednávka zboží
 
1.     Zobrazí se Vám stránka pro odeslání objednávky.
 
2.     Na této stránce vidíte nahoře obsah košíku, tedy položky, které chcete nakoupit.
 
3.     Níže jsou informace o plátci, tedy informace zadané při registraci. Tyto údaje můžete změnit kliknutím na příslušný odkaz. Pod plátcem je formulář pro zadání adresy příjemce. Chcete-li např. jako dopravu využít přepravního kurýra, můžete si zboží nechat zaslat do práce, kde budete lépe k zastižení.
 
4.     Nyní vyberte způsob platby a dopravy.
 
5.     Pokud jste vše zadali, klikněte na tlačítko "Odeslat". Tím se dostanete na další stránku, kde prosím překontrolujte všechny údaje. Je-li vše v pořádku, odešlete objednávku závazně opět kliknutím na tlačítko "odeslat".
 
6.      Aktuální stav provedených objednávek můžete sledovat po kliknutí na odkaz Objednávky v menu zákazníka.

 
Způsoby plateb
 
Platbu za zboží, je možné provádět následujícími způsoby:

 
1.     Dobírka - Platíte až při převzetí zboží.
 
2.     Převodem na bankovní účet
 
- Po vyplnění a odeslání objednávky, uhraďte příslušnou částku na náš bankovní účet.
- Nezapomeňte uvést variabilní symbol Vaší objednávky (uveden u objednávek).
- Ihned po obdržení částky na náš účet Vám bude zboží zasláno.
 
3.     Hotově - Tuto možnost vybírejte pouze, pokud jste vybrali jako dopravu Osobní odběr. Platbu za objednávku provedete při odběru zboží.

 
Způsoby dopravy
 
Pro dopravu zboží můžete vybrat následující způsoby:
 
1.     Česká Pošta
 
2.     PPL kurýrní služba
 
3.      Osobní odběr 
 

 

Poučení o právu na odstoupení od smlouvy
 
 
Právo odstoupit od smlouvy
 
  • Do 14 dnů máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu.

 

  • Máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni: a) uzavření smlouvy, b) kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezmete zboží, c) kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezmete poslední dodávku zboží, d) kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezmete první dodávku zboží.

 

  • Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musíte o svém odstoupení od této smlouvy informovat prodávajícího: AUTO MOTO CITY, S.R.O., sídlo: Nádražní 151, 431 51 Miřetice u Klášterce nad Ohří, Klášterec nad Ohří, IČ: 25024248, tel.: +420474371361, mobil: +420608444573, e-mail: info@motocomponents.cz, formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo e-mailem). Pro odstoupení od smlouvy můžete použít přiložený vzorový formulář (viz download sekce), ale není to však Vaší povinností, můžete použít jakékoliv jiné jednoznačné prohlášení.

 

  • Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

 

Důsledky odstoupení od smlouvy

 

  • Pokud odstoupíte od smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy nám došlo Vaše oznámení o odstoupení od smlouvy, všechny platby, které jsme od Vás obdrželi. Pro vrácení plateb použijeme stejný platební prostředek, který jste použil(a) pro provedení počáteční transakce, pokud jste výslovně neurčil(a) jinak. V žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady.

 

  • Platbu vrátíme, až po obdržení vráceného zboží nebo prokážete-li, že jste zboží odeslal(a) zpět, podle toho, co nastane dříve. Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od této smlouvy, zašlete zpět nebo je předejte na adrese společnosti AUTO MOTO CITY, S.R.O.: Sídlo: Nádražní 151, 431 51 Miřetice u Klášterce nad Ohří, Klášterec nad Ohří
  • Lhůta se považuje za zachovanou, pokud nám odešlete zboží zpět před uplynutím 14 dnů.

 

  • Náklady spojené s vrácením zboží ponese kupující.

 

  • Prodávající odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.

 

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů (ADR)

 

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je

Česká obchodní inspekce

Ústřední inspektorát - oddělení ADR

Štěpánská 15

120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz

Web: adr.coi.cz

 

Česká obchodní inspekce [online]. [cit. 2016-05-05]. Dostupné z: http://www.coi.cz/cz/pro-podnikatele/informace-pro-prodejce/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/.


Tento web používá cookies

Abychom Vám mohli v tomto eshopu nabídnout kvalitní služby a pokročilé funkce, využíváme cookies. Prohlížením tohoto webu s tímto souhlasíte. Pro více informací o cookies a jejich případném blokování navštivte článek Home